قفسههای فروشگاهها پر از کالاهایی است که برای کابردهای مختلف و توسط برندها و کارخانجات گوناگونی تولید شدهاند. گاهی برندهای تولیدکننده شناختهشده هستند و مشتری مستقیما برای خرید کالا با برندی خاص به فروشگاه مراجعه میکند. در غیر این صورت چطور؟ افراد کالای مورد نیاز خود را با چه معیارهایی در بین تعداد زیادی کالای مشابه انتخاب میکنند؟ فرض کنید محصولی با نام تجاری جدید و شناخته نشده وارد بازار شدهاست. این برند چگونه میتواند توجه افراد را جلب کرده و در میان برندهای شناختهشده، به فروش برسد؟ عوامل مختلفی براین موضوع موثر هستند. اما یکی از مهمترین عوامل در جلب مشتریهای جدید و شناخته شدن در بازار، نوع بسته بندی و ظاهر کالاست. اگر کالا دارای بستهبندی با کیفیت و طراحی خاص و مناسبی باشد، به راحتی میتواند موقعیت مناسبی در بین مخاطبین پیدا کند. طراحی و چاپ لیبل پی وی سی (صدفی) (PVC) و دیگر انواع لیبل برای معرفی محصول به افراد و ثبت اطلاعات آن انجام میشود.
